Наш дитячий садок

Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №3 «Дзвіночок»

     В нашому дошкільному закладі панує атмосфера добра та довіри, постійного інтересу і щирої приязні.Оточують дітлахів жваві, яскраві, хвилюючі стосунки, активні дії зі словом, музикою, художньою діяльністю, фізкультурними вправами, казкою, грою. Рік за роком складається система навчально-виховної роботи дитячого садка.

    Педагоги закладу і зараз в постійному пошуку шляхів оновлення, досконалення педагогічного процесу: адже  одне з головних завдань дошкільного закладу – формування творчої особистості дитини. Для цього адміністрацією та педагогічним колективом створені умови для всебічного повноцінного розвитку, комфортного перебування дитини в дошкільній установі. Оформлення групових приміщень, кабінетів, залів є педагогічно доцільним, відповідає естетичним та педагогічним вимогам.

    Для забезпечення потреби дітей гнучко, варіативно використовувати простір, почуватися володарями ігор та іграшок, виявляти свої інтереси, займатися улюбленими справами, вихователі створили центри розвитку: ігрові, самостійної  художньої діяльності, книги, природи, в розвиваючих ігор, мовно – театральні, національні, чергових тощо. Тематичні центри оформлено і наповнено матеріалами, посібниками та іграшками так щоб підказати дітям вид діяльності та способи дій, а у відповідних ігрових зонах – сюжет гри та способів їх реалізації.При цьому враховано вимоги відповідності предметного середовища віковим особливостям вихованців, що дозволяє задовольнити індивідуальні інтереси дітей зробити навчально-виховний процес диференційованим.Облаштування простору кожної групової кімнати дає можливість вихованцям діяти як підгрупами так й індивідуально.

В закладі функціонує 14 груп:

3 групи для дітей раннього віку та 11 груп для дітей дошкільного віку.

Пріоритетні завдання на 2016\2017 н.р.

  1. Продовжувати роботу щодо патріотичного виховання дітей через розвиток емоційної сфери в різних видах діяльності в контексті забезпечення наступності між суміжними ланками освіти.
  2. Впроваджувати роботу з економічного виховання дітей дошкільного віку.
  3. Продовжувати роботу щодо формування у вихованців навичок спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми, дорослими людьми.
  4. Продовжувати роботу щодо забезпечення цілісного підходу до формування мовленнєвої компетенції дошкільників у світлі програми розвитку дитини дошкільного віку “Українське дошкілля”, за програмою розвитку дітей від пренатального періоду до трьох років “Оберіг”.